cuti sekolah dah habis :(

hye, assalamualaikum! 
back to school! woahhhh. esok da start skola balik. dah tak boleh tido lambat, dah tak boleh bangun lambat, dah tak boleh makan tido , dah tak boleh jalan2 selalu and the most important is da tak boleh nak rajin2 mengupdate belog macam sekarang ni. gila ahh. oden tak ready lagi nak naik skola ni. untuk pengetahuan anda semua, dengan ini saya nur massita bt abd rashid ingin membuat pengakuan yang saya tak sentuh malah tak pandang homework langsung cuti ni. teheeee. tepuk tangan semua. saya tahu saya rajin. bakal pelajar cemerlang ni. cehwah! yang ni, silalah muntah okay ^^, betol ke orang kate tahun baru, barang semua mesti baru. ouhh sorry saya pakai barang lama saja okay. al maklumlah. tahun akhirlah katekan.
 see! pencil case aku. decorate sendiri tau. act, tanak beli baru sebab pencil case ni baru beli time exam last year. so, takan nak buang kan. bukan kah sayang itu, tu yang aku merajinkan diri mengdecorate pencil case aku ni. and inilah hasilnya :)


haaaa, yang ni pulak 100% handmade okay. pun beg last year. tak koyak lagi, buat ape nak beli baru kan. so, aku hias la beg aku ni dengan nama aku sendiri. act, aku suka beli barang2 yang plain. senang oden nak menghiasinya punn =)

okay, now nak tido. esok da kena bangun pagi da :) be bye uolsss.

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)