Najwa Latiff? jauh beza!

hye, assalamualaikum!
sekarang nii tengah mood bercuti. mklumlah cuti chinese new year la katekan. tapi sorry to say la. cuti pun macam tidak je pun. jemputan kahwin sana sini. dengan homework nye la masyallah. tu tak kire nak kene siap kan order lagi. tak cukup lagi. jadual class belom buat lagi. haishhh nasib2. cume tadi jela dapat kelua pegi bandar jap. tu pun motifnya ialah untuk menghantar barang. pergi cs hari rabu, so paham2 jela sardin dye macam mana. tu pun aku terpaksa pegi sebab order punya pasal la. nasib baik ade cik nadya BFF aku yang sentiase onn bila aku ajak kelua. thanks beb. kalau tak dye mesti cik buahati yg teman. tapi dye smbung belaja la pulak.haishhh. yang ni punn nasib2 =)

haaaa, berbalik pada topik asal. tadi time kelua aku dress macam biasa je. cuma kali ni feminin siket laa. bluekkk :p then jalan pulak berdua je dengan cik nadya. tiba2 ade segerombolan ni jerit nama najwa latif kat aku dengan cik nadya. tapi kami buat bodo je. conform2 la mereka gurau. then bila jalan dekat level atas pulak. ade lagi segelompok ni siap bawak camera then tarik aku ajak amik gmba. dia kata mahu amek gamba dengan najwa latiff. aku pun dengan ketakutan terus cabut. yang si nadya da ketawa non stop. then tanya lah dengan minah ni yng hari ni aku macam najwa latiff ke?*perasaan* then dye cakap style aku sebijik sama dengan style najwa latiff dekat surat khabar metro. tu yang balik aku terus usha mr.google ni.
yang ni lah yang si nadya sebok cerita. bila aku tengok. ha ahh la. sama. lain kali tanak pakai mcm ni lg.


see! saya bukan najwa latiff okay. jauh beza nye punn. =')


No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)