its our last date :(

hye, assalamualaikum!

pifffttttt! senghonok nye semalam dapat jumpa si buahati. hewhewhew. its our last date babeh. haaaa, jangan pikir bukan2 yaww. ta elok. bukan nye kami nak dushh dushh ke ape2 ke. its our last date bfore he continuous his study.jyeahhh dye nak smbung study and aku kat sini sorng2 ler. ape mahu buat. lagi pun this year aku spm. so tak boleh nak henjoyh2 banget.

hahaaa. semalam satu hari dye terpakse melayan kerenah aku. kesana la kesini la kesitutt la. hahaa. padan la muke :p and at last dapat jugak aku rase jco punya yogurt tu. pulamakkk. enak! even mereka kate tak sedap langsung. tapi pade aku sedap :)

aksi suap menyuap. muehmuehmueh. saya tak suruh dye yang nak buat sendiri. hokeyhhh!

tadeeee. bodyguard kami. hero and heroin kami. thanks uolsss sebab teman kami date and mengempakkan lagi hari semalam.

pisttt pisttttt. sharing is caring bukan. kami tak kesah ;)

cik buahati cakap, si dyana ni dah macam perempuan simpanan dye da. and aku gelak je. okay jugak kan. hihihi

credit to botak. thanks beb sebab capture gamba kami semalam. ade bakat jugak mamat ni kann =)

asyik dye je yg amik gmba kami. nahhh amik kau. gmba korang pulak aku amik. uhhhhh sawett dohh. pandai berposing sungguh sahabat2 kuu ini. cehhwah!

heheee. byebye uolssss. lebiuu ^^,

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)