yeyyy yeyyy :D

hye, assalamualaikum!





wahhhhhh! hari ny happy sangat sebab first:dapat kelua dengan ehemm ehemm. second:dapat kelua dengan kyra and nad. third:sebab dapat melantak soul garden!!! omggg. boleh gile aku bile tuari pegi tak dapat makan soul garden. punye la beriye pegi tapi hurrmmm nasib tak menyebelahi aku. hahhaa. tapi hari ny AKHIRNYA, soul garden, here we're. hamboihhh ayat! abaikan. so, jum cuci mata tengok niiii.





aummm nyumm nyumm. ny sikit je. yg lain semua sudah selamat dalam perut kami. =D





haaaa, ce tengok minah2 ni makan. melantap dye amboii. sampai bekecah meja makan.



yuhuuuuu. see! pegi mana2 mmg possing aje kot keje nya. tuu yg bnyak makan tu dye bukan aku okay. kuii kuii kuii. yg penting bhgian kami tak bekecah macam bhgian minah2 di atas =P





lepas je makan pegi cari tempat kejap then amik gambar lagii. fuhhhhh. berpeluh2 nak cari tempat nye. last2 kat sini pun boley la.


then bile balik cik buah hati hanta smpai depan ibu sendiri. al maklumlah, pegi dye amik so balik dye hanta. hihii. tibe2 depan family aku boley dye kasi present nii. awwww. apekah? tibe2 je kasi. dlu aku yg suprisekan dye, now aku yg  kene balik. gotcha!! haha. thank you very much. ily  

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)