family holiday 2011 ^^,

hye, assalamualaikum!


wuhuuuu, terasa rindu yang teramat dekat blog ny. perasaan malas membuak2 sebab ni semua holiday punya pasal. excited gile nak pergi holiday even KL je tapi tetap happening. yela, hujung tahun je dapat spent time betol2 dengan family sape yang tanak kan. sebab tu la, blog ni terpinggir sekajap. kuii kuii kuii.

tahun ni pergi holiday dekat aje. KL sahaje. lari semua plan sbb mula2 nak pergi genting la, bandung la. tapi cuaca tak mengizinkan. so, KL je la our destination. pergi pun naik kereta je. brommm brommmm. so, malas nak membebel panjang2. korang tengok gamba jela k. tak pe kan :)



first destination. i-city shah alam. wohooo, amat jauh pada aku sebab aku stay kat gombak :)
sebelom masuk snowalk masih sempat lagi click click dekat depan mister bebola ni  . heeee

muahhh muaahh muaahh. ni muke buat2 tak sejuk padahal masyallah, beku tangan oden ny. maklumlah sye bukan omputeh yang tahan beku2 nii :)

see, gamba yang tak menjadi nii. haiyooo. ni bukan dibuat2 tapi ni kenyataan. tempat nya mmg licin :)


cume ni je dapat posing dengan bende2 ni. yg lain tak de nya gamba aku nak masuk ^^,

tengok ni, dye je yang dapat main. sampai ke turn aku mesti tak dapat. alasan* nanti sape nak amik gamba aku kalau aku tgh main bende ni*. smpai hati tau. huhu

haaa, gamba ni pulak lepas penat shopping dekat sogo. korang twu kan sogo ade buat sale besar besaran. snggup dri jbpg kl semate2 nak shopping kat sogo. tapi ttp memuaskan :D

wahhh wahh, betapa penuhnya. baru tengok belakang. tak tengok lagi dekat seat macam mana. teheee

sebelom balik, amik gamba lagi la. kenang kenangan gitu. mklumlah. susah nak jumpa mereka2 ni. 

haaaa, kadang aku pelik dengan pkrja kat sogo ny. beli brng biasa je dapat beg lawa mcm ni. tapi mkcik aku yg beli brng mahal tu just dapat beg plastic je. kesian dye. tapi seriously, mmg best shopping kat sogo tu. sesuai untuk kaki2 shopping. sale dye smpai 80%. bonia pun sale juga. gila you. rambang mata aku =)

p/s: sangat sedih sbb gmba aku tak bnyak pun. aku disebalik camera jep :)

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)