HAPPY 1st ANNYVESERY ♥

hye, assalamualaikum!
sebenarnye, mood mengupdate blog minggu lepas memang teramat amat down. rase malas yg amat. so, berazam cuti ny nak spent time dengan blog yg dah berhabuk ny je. loveyou blog! hahaha


minggu lepas, tepat 14.11.11 genap setahun you our relationship. awwww, terasa bahagia yg teramat. even orang lain dah bertahun2, tapi aku bngge tau. satu kejayaan bagi aku. kahkahkah :D so, plan nak jumpa denga si dia. of course la nak jmpe, sape yg tak nak kan smbut anny same2. tapi kami tak smbut 14 sebab hari isnin, so smbut anny 13. best sngat sebab dapat kelua dengan si dia hari tu even datang satu jam lambat pun dye tetap smile! sorry sangat k. bukan salah sye pun. semua nya diluar duaan. cehwahh! haha. janji nak jumpe pukul 11 tyapi datang pkol 1. wihiiiiii. smpai2 je dekat sane, terus makan pizza. si intan belnje. thanks babee. dye belanje sbb birthday dye. tak ke pelik tu, birthday dye, tapi dye yg belnje kami. hahaa. happy birthday babe =D


then, tengok movie THE ADVENTURES OF TINTIN. seriously best gila. gelak habis tengok cerita ny.


haaaaaa, time balik ny la aku kasi special give dekat dye. kesian intan dengan fik sbb jadi mngse aku bawak kan beg besar gedabak ny. act dye ingat yg beg ny bukan dye pun. mati2 dye tanak. degil kan. nasib baik at last dye terima jugak ^^,

ny la give tu.100% handmade okay. ibu yg sebok layan kerenah aku buat bende ni. thanks ibu.

p/s: thanks dekat intan, nad and fik sebab follow aku clbrate 1st anny ni. sayang korang =)


No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)