sayang punya pasal ;)

hye, assalamualaikum!
tadi pagi2 lagi dah bangun sebab excited nak hanta cikbuahati balik ilp. so, set alarm pkol 6.15. yuppp, tak payah nak happy sangat sbb aku bngun cepat ea. =P bangun2 terus bukak icebox. betol ke aku eja ni. haaa. peti ais la senang cerita. buka2 je terus cari barang2 untuk masak. saja je nak suprise kan cikbuahati. tu yang merajinkan diri pagi2 untuk masakkan dye tu. haabis dari tuari bebel2 pot pet pott pett sebab nak sngat rase masakan aku. haaa, hari ni rasakan. hihii. lepas je masak terus siap2 nak hanta cikbuahati balik. hanta smpai busten je. almaklumlah, sye tak pndai drive. kuikuikuii. smpai je kat sne terus jmpe cikbuahati, then jumpa parents dye. tu pun terlambat. thats why dapat jumpe sekejap je. hihii. then balik pulak cikbuahati mengada2 suruh ayah dye hantakan aku balik. haishhh. terpaksa la =) then alang2 da smpai rumah jemput la sekali dyorng masuk. dapat la kenal2 dengan bakal besen. eahhh bakal besan. bila da jumpa, ya allah. rancak nye berbual. dari 8 lebih smpai la pkol 11. haishhh, serasi betol. aku pun senyum smpai ketelinga la bila tengok mereka tak kesah malah carring gila pasal relationship kami. cehwahhhh ;)


makaroni goreng ni act colour merah. tapi disebabkan amik gune phone jadi buruk la pulak. ingatkan nak amik guna camera. tapi lepas makan td baru ingat yang makaroni ni da habis. so tak sempat la oden mahu mengambil gambarnya ^^,

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)