HAPPY BIRTHDAYY Sayanggg!

hye, assalamualaikum!
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to aiman,
Happy birthday to youuu.

19/2/2012 genap tau umor budak comel ni 12 tahunn. haishhhh da besor seyy budak nii. dye ni satu2 je adik aku. tu yang tadi ajak dye jalan2 dekat jusco tebrau. layan kan kerenah dye. kesian aku dengan mak aku. nak patah kaki ni dok jalan ajee. tapi ape bolah buat. syang punya pasal kann.

 pening sngat nak pilih makan dekat mana. last2 masuk je the chicken rice shop ni. nasib baik sedap :)

 fine, aku sngat jelous dekat adik aku sebab dapat cupcake yang comel loteh ni. haishhh.


 tengok tu. bila mak da melekat dengan hero dye. anak yang lagi sorang diabaikan . hihihii


 act, yang pilih bende alah dekat mulot adik aku tu aku sebab aku tengok macam pelik je. first2 ingat kan lolipop. rupa2 nye. dye macam cake yg salut coklet. mmg sedap. hewhewww

haaaa, tengok ni. trey yang bawah sekali tu adik aku punya. yang second tu baru aku punya. dye punya bnyak and aku punya sikit. alasan nya. hari ni kan birthday dye. haishhh. sabar jela. hahahaa

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)