Festival Layang-Layang Antarabangsa.

hye, assalamualaikum!
wuuuuu, ny hamba allah yang sangat jakun ni nak share pasal semalam dye pergi festival layang-layang. yowww oden tahu korang pun ade yang pergi. best kann.dengan cuaca dye yang da macam air batu campur daa. pagi terang tengahari mendung petang hujan. tu yang aku suka tuu. memang enjoyyh. dye punya prking puler. ouhhh, toksah cerita. memang berpatutann. aku sempat buat satu story lagi sblom masuk kat situ. full semua. tapi ni semua disebabkan aku siap berjam la fmly aku yg awal nye nak gerak cepat terpakse gerak lambat sikett jeh. sesoryy. da smpai sane ape lagi. kelua kan camera ler ^^

 seee, kreatif betoii dyorng ni kan. tak twu pun yang ni fake. macam helang betol je aku tengok.
 yang ni pulak mak aku kat dye ade suare . betol ke? sebab nye aku tak denga ape2 bunyi pun dri situ sebab cik kiah cik senah belakang aku dok sebok bebebel2. haishhh.





 interframe sikit ni. kalau tak disebabkan mereka ni. conform2 aku tak smpai dekat festival layang2 ni tau tau.

 tengok tu anak beranak dok sebok beli layang2. kalau tak silap 15 hinggit satu tu. then td pegi jusco layng2 macam tu baru 6 hinggit. lagi cantik. kan dah tertipu. hihi


 we're happy family. tak yah dinafikan lagi. hokhokk

 ni gimik yang dyorng kate time perasmian tu. da macam smartties dari langit da mak aku kate. hihi

 seriously, aku memang terpegun cehhh cehhh tengok fixie yang berlambak kat area tuu. santek!


yang ni pulak time malam. snggup datang lagi tau tau sbb thun ni ade nite kite. tu yang sempat main sekali tuu =)

p/s: sepanjang aku jalan dekat bukit layang2 tu. seriously aku mmg rase jelous gile sebab kebanyakkan yang datang dekat sane semua bercouple2. hihiiii. nasib la cikbuahati kene belaja jauh2. tak dapat nak date selalu <3

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)