souvenir ohh souvenir


hye, assalamualaikum!

kringg kringgg, ny nak smbung lagi ni. hihi. biase lah bila da sign in rase nye tak sah kalau tak update sbb kalau tak nty timbul pulak perasaan malas nak jenguk blog. so, sementara mood tengah rajin ni, haa amik kau. banyak la post yang aku update ni. hihihi.

kalau post yang lepas aku dok cerita pasal jalan jalan jalan. tapi rase nye post yang kali ni tak kot but it still at the same place. haa, nak cerita souvenir dr sana pulak. yela, member2 semua bawak souvenir dr oversea. yang aku ni just souvenir seberang tambak je. hahaha. alah, tak kesah pun. yang penting ini hati manyak puas ohhh.

okay, sebelum tu. ni lah rumah atok aku yang baru. untung lah dapat rumah baru atok. view cntik lagi. mana tak nya, tingkat 20 tuu. mana tak nmpak semua. serious aku cakap, bila malam lagi best sbb time tidur dapat tengok bintang dekat luar. bintang pun skodeng aku tidur aww. jelous tak :P

 
kalau yang td view waktu malam, haa yang ni view waktu pagi. still fresh okey. cantik kan ciptaan tuhan ni . aww, melting :)

opss sebelum itu, ini bukan lah aku punya seorang. tapi ni aku and mak yg punya. kami berkongsi okey. kalau masuk singapor tak sah kalau tak pergi kedai kasut rubi. mana tak nya, nampak je kami beli bnyak. cube tnya harga dye. sngat lah murah. so, kalau pergi sana better jgn lepaskan peluang pergi kedai kasut ni.

cop2, beats yang merah tu adik i punya okay. i just dapat yg kuning tu je. yela, present budak gemuk tu sbb dpt result yg bgus la kan. btw, thanks for myuncle. i love you :)

yang ni pun pakcik aku yang belanja. mula2 time dye offer serious tak berapa kenal jenama ni. maklumlah, lidah belacan kan. tapi bila tengok harga dye, omg! its amazing. so, bila orng da offer, grab jela kan. hihi.

yang ni baru betul souvenir dri USS. macam aku kat, tak sah kalau pergi tak beli apa2. kalau beli boleh la buat kenang-kenangan. ye tak :)

and last, cotton on. yup, aku twu kat sini ade. tapi kan, aku btter beli dkt sngapor sbb pd aku harga dye jauh lebih murah dr sni. tak percaya, pergi ler ^^,

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)