bila cuti..

hye, assalamualaikum!
fuhh fuhhh, lama gila-gila aku tak update blog ni. see, smpai berhabuk bersarang bersemut blog aku ni. haishh, kesian nya diaa. hihi. bukan sengaja pun. busy nye pun aku ni sebab nak exam. lg satu aku ni ade satu habit iaitu pemalas. haha. mula2 excited then klama2 malas. haaa, macam gini lah. 
 
so, back to story. cuti 2 minggu tuari tak pegi mana pun. member2 semua pergi oversea, yg aku ni hadoiyaii pegi seberang tambak je. balik mana? balik rumah atok jugak :) cucu yang baik ni. 4 hari je pun dekat sane. tapi 4 hari kami sekeluarga sngat berbaloi-baloi. haha. 4 hari suntuk berjalan je kerja. tapi yang paling best of course lah pegi USS! finally dapat jugak aku pergi sini. *jakun* haha :p tersngat2 happy. haa, so hnya gmba jelah yg boleh oden tnjuk. nak belanja mahal nohh. tengok gmba je ea ea :)



pegi sana naik train. then tengah syok2 bebual ternampak pulak mr.merlion ni. haishh. just tengok jela yg boleh. hi mr.merlion ;)


tadaaa! here we are. yeyyy. finally dapat jugak aku jejak kan kaki kat sini. fine, lagi sekali *jakun*


haaa, masuk2 ade woddy woodpecker sambut kami. awww, terharu ni. dah la mereka ni comel. gebu lagi you. hewhew.

haaa, ni lagi satu. boleh tak nanti bila aku kahwin aku pinjam kereta nii. aww best nyaa * ayat gatal*


serious, memang sangat best. and kami berdua pun best sebab kene kan mak aku yang sngat takut nak naik roller coster *betul ke eja ni* kat dalam mummy ni. tapi apa kan daya bila dia tertipu. memang padan muka lah. smpai nak tertanggal snow cap tu :D

tweet, congrats dekat diri aku dgn adik aku sbb berjaya khatamkan dua2 rooler coster ni. awww, memang teramat cool. boleh mati dekat atas tu. kuikuikui

yeyy, kat dalam sini pulak memang laa, haishh memang laa. memang laa. tak tahu nak ckp macam mana. bak kata ibu, "eeee, shrek tu kencing kan kita lah" haha. 

see, yang sangat buat aku terkata wowww, bila nampak fav aku kat sini. woowww woowww.

seriously, kat sini mmg banyak gilors barang yang cantik2 and yang patot dibeli. rugi sape yang pergi tak beli apa2. tapi agak bergigil lah bila tenggok harga nya. hhihi

senang cerita, tak rugi la kalau pergi USS ni. even bayar mahal pun tapi kita dapat ape yg kita nak dkt situ. main pun puas, bergambar jangan cerita lah. lagi best bila dekat sne dye siap sediakan pekrja untuk amik gmbar kita satu fmly dgn just guna camera kita je. hihi. okay, sepanjang aku kat singapor mmg sngat best and puas mematah kan kaki berjalan. lg2 rumah baru atok dekat dengan shopping center. awww, mmg lagi la. bukak mate je terus hilang. asal hilang je mesti time bukak mata. hihihi.



No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)