cikgu cakap..

tadi lepas exam cikgu bm masuk. dye suruh tolong total kan markah paper bm. tapi mula2 aku malas nak join. then faizal datang tempat aku and dye cakap..
"mas, CIKGU CAKAP karangan bm kau terpesong"
whatt? da gak da. soalan cakap peranan anda tapi aku tulis sampai ke peranan ibu bapa la, kerajaan la. huhh.then aku dengan muka blur je terus amik kerusi duduk sebelah cikgu. macam2 aku tanye dekat dye.

"cikgu, teruk sangat ke markah bm sye ni?"
"awak tak payah risau, bukan awak sorang je yang macam ny. ramai lagi. tapi markah yang paling tinggi saye boleh kasi kalau karangan terpesong cume 65 je" cikgu cakap.
"eeee, mesti saye dapat B atau C kan. teruknya :( "
"haish, macam mane la awak boleh salah buat. karangan awak da menarik da tau. pendahuluan dye da sedap da. cume isi je." cikgu cakap.

lepas je bebual dengan cikgu, dye suruh aku nana and pina totalkan markah bm. dapat A- je.? alhamdulillah la. even menurun pun, bukan nye sengaja pun. just slah bahagian karangan je. hatoiii. lepas ny ade bnyak lagi paper. wish me luck okayy =D


No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)