EMERGENCY ke? =p

hye, assalamualaikum!
huhhhhh, panjang entry nii tau. so sebelum baca baik tarik nafas dalam2 okay puan2 tuan2 sekalian. fuhhhhh. tadi pagi kan kan aku terpaksa and dipaksa untuk pergi sekolah lambat. u know why? haishhhh tengok and hayati gambar dibawah ini ye :)

yess, saya tahu lah ini mangga kann. sebab dia nila. keran benda alah ni. berpuncakan oleh dia. benci benci benci. ahakss. tadi pagi time semua da get ready nak pergi sekolah boleh pulak mangga ni tak boleh bukak. haishhhh. sorry, bukan kunci nya hilang hokeyy. tetapi! mangga  ni mmg tidak loose even kunci nya telah pun dipusingkan. haishhhh. kitorng pun panik gilers2 uolssss. mana tak nya, satu family terkunci. hihiii. buat malu je. dengan jam nya da pukul 7 lebih lagi. patotnya time gini aku da sedap2 dekat sekolah da. then call jiran suruh try pecahkan mangga ni, pun tak boleh. haiyoyoo. so, disebabkan kami sekeluarga stuck dekat dalam rumah, keputusan muktamad , call abg bommbaa. wahhhhhh. nasib baik cepat mereka datang. tapi tetapi tapi. adakah patut disebabkan sejibik mangga ny mereka datang naik trak bombaa. ohh no. siap bunyi ni not ni nott lagi. macam la rumah aku terbakar. buat gempak satu taman je pagi2. tak sia2 jiran2 semua datang mcm ade konsert pulak dekat rumah aku ni. dah la buat gempak. yang datang nya pulak smpai 8 orang. hatoitoii. tak kesah lah. yang penting da selamat da pun mangga nyee. fobia dah nak log rumah, sebab semalam yang log rumah ialah saya =) *big smiles please*

see, calar balar dinding rumah aku ni. kesian tengok abg bomba tu buat kerja smpaikan tngan dye sendiri yang tersepit. haha. padan muke :P hihiii. and yang tak boleh blah bila dye ckp dgn mak aku yang mak aku tu cikgu and dah lambat nak pergi mengajar. yang mak aku pun main layan je. haishhh. sejak bila lah aku ada mak cikgu ni =)
apa-apa pun. thank you abg bommmba. hikhokk

No comments:

Post a Comment

pisttt pisttt!! comment la sini. satu pun okay la (^_^)